Mari meniti minggu-minggu akhir kuliah....yeaahhh~

Friday, April 15, 2011

Assalamualaikum semua......hehehe..senyum2 kambing wat muka paling comey diketika ini. Yeaaaaahhhhhh sudah menamatkan sem 4 ni dengan jayanya. Betul ke berjaya, insya' smua akan berjalan dengan lancar, dipermudahkan segala urusan dan dapat kejayaan yang menbanggakan ibubapa. hehehe pembuka kata yang panjang, bgus.!!


Hari ini merupakan hari last (Jumaat yang lepas) untuk minggu ke-14, dan rasminya hari last kuliah. Sangat seronok sehingga mau peluk2 semua orang. erkkkkkk tp masih ada lagi sisa-sisa tugasan yang perlu diselesaikan :
1. Kelas akhir Perkembangan Koko

2. Kelas Mikro Teaching En.Jamil

3. Final exam

4. Penghantaran tesis dan present tesis


Banyak juga kan, tapi xpe la, smua 2 tanggungjawab yang perlu dilaksanakan. Tp rasminya ari ni ari last...seronoknya, trus ingt family dirumah. Mak watpe la kn, bapa watpe ek..adek study ke???hukhukhuk mah n fit msti tgh bjoget mcm kartun sbb nk prepare final gak, heheheh~




Rasanya baru saja mengucapkan selamat datang sem4 ni, tp ari ni dan kena mengucapkan selamat tinggal untuk sem ini, cdihnya..ape la Juju ni, jap sonok jap cdih..hukhukhuk...



Then, pic kenangan xde ke????mari selongkar mcm awal ashari dalam FUHH 2, tengok2 kalau ade pitcha2 yang best boleh dikongsi bersama..



Akan merindui Dr.Roslina yang cantik suka pakai tudung kek lapis, hihi comey.Tugasan paling mencabar subjek ini, group Juju kena g wat kajian kat satu tempat yang menerapkan ciri-ciri perpaduan. Kami pilih Taman Sri Lambak, Kluang. Masyarakat di Taman tersebut sgt2lah peramah.



Ni jalan masuk ke Taman Sri Lambak, sempat gak snap laju2...hehehe



Akan merindui En.Gas dengan soalan-soalan spontannya, dan jg kuiz mencabar minda, juga video2 induksi yang boleh menyegarkan mata akibat kuliah selama 3jam.

Ulasan tugasan ini pun Juju ada post. Ini sbb En. Gas sgt2 menggalakkan para pelajarnya menpunyai blog untuk mengulaskan sesuatu isu. 2 yang Juju pun bersemangat gitu.hukhukhuk....


Lagi, En.Hasya yg baru balik study yg penuh dengan cerite-cerite cintanya, subjek rekabentuk industri kami andaikan bernilai 20jam kredit sbb terlalu bz,pameran,ajk tugas2 khas dan juga laporan projek bab1-5. Projek kelas RBI terbahagi kepada 2 bahagian iaitu Projek kecil n Projek Besar.



Ni perjalanan projek kecil..........kena wat Khidmat Masyarakat kat Tadika Perpaduan Taman Manis, mmng manis saat2 mengecat dan mengemas tadika ini. Cuma sedikit terkilan tidak dapat menyelesaikannya selama tempoh 2hari, cikgu2 kat tadika 2 yang amek alih. Kami semua minta maaf.






Ni perjalanan projek besar




Masuk hari selasa, akan duduk dpn almari berfikir 10minit baju cantik ape nak pakai..eh eh kelas En.Jamil la, sangat seronok disamping belajar cara-cara kaedah pengajaran kami juga belajar kaedah penampilan, dah mcm kelas fesyen. Sapa datang lewat mula la kena kunci pintu dan kena bebel..sowi En.Jamil, Juju dah kunci jam tp xbunyi lak..hikhikhik alasan kukuh ke??






Kelas Puan Sarebah juga 20jam kredit, kelas P.koko mengajar seribu satu kenangan, kena wat camping dengan pelajar2 SMV Batu Pahat. Kenangan yang indah...sungguh indah, thanks a lot to pn. sbb ajar kami ilmu yang tak ternilai.



Gua Tempurung...




Telok Gorek....





Sukan FPTek Chill Day 2011


...




Rabu petang, masa untuk PSM bersama lecturer si cantik manis PM DR.Wan, sangat2 membantu dan membimbing Juju dalam menyiapkan penulisan tesis. Insya' akan present paper work pada 16 dan 17hb Mei, DR. doakan Juju tau. Takutnya kena hentam dengan lecturer otai.





Mari bersama En.Zaid yang tegas, berjaya menyiapkan projek EI dan orang pertama yang menghantar projek tersebut. Tepukan gemuruh utk Juju. Elektrik Industri is da one of subject killer, takut juga..chaiyok2 Juju.






Hari Jumaat kelas Pn.sporting aka Pn.Rohayu, yg asyik kena tunda kelas gara2 program koko kami. Sowi pn, tadi merupakan kelas terakhir untuk subjek Highway, mau pengsan jawab soalan calculation trafic yang cucah mcm cipan tonggek,..haiiyaaaaaiisssss.............


Kelas Highway paling tak banyak pic sbb kelas ni, Jumaat petang yang damai...fokus on kls n Pn.Rohayu..heheheh






p/s: penatnya...pitcha terlalu banyak....


~ wif luv Juju Kasih Umairah.....






Sgt sukakan kerang di Senggarang dan menikmati MCD di Square 1~ Hahahah, kuatnya makan.!!!

0 comments:

Post a Comment